Skip to main content
  • AUTOMATSELSKABET APS

    DIN TOTALLEVERANDØR AF
    SPILLEAUTOMATER

NY RESTAURATØR

Velkommen, Jeg vil her igennem prøve at gøre det ,at have maskiner mere gennemskueligt, jeg håber selvfølgelig du/i vil kontakte Automatselskabet for et godt tilbud, men her er nogle gode krav, jeg mener en seriøs automatopstiller skal leve op til.

Her først en lille historie fra det virkelige liv. ” en kiosk i København havde indbrud og fik ikke bare stjålet penge, de smadrede 8 stk. spilleautomater for at komme til pengene, tyvene fik lidt over 10.000 kr. med sig, deres automatmand kom og lavede maskinerne, stedet var oppe og kører igen og alle var glade.. Indtil kioskejeren fik en regning fra automatmanden på 56.000 kr. ( han havde været flink, han havde “kun” skrevet stumper og dele på, ingen arbejdsløn, som han ellers havde krav på). Denne kioskejer havde ikke fået læst at, i hans kontrakt stod han selv skulle forsikre materiellet, dette kræver en sær forsikring både som restauratør og kioskejer, at forsikre maskinerne, derfor mit råd. Vælg et automatfirma der forsikre maskinerne selv, Automatselskabet forsikre alt vores udstyr hos dig, mod brand, tyveri, hærværk og vandskade, vi kan ikke forsikre penge i pengekasserne, men du har nøglen, så du kontrollere selv, om der ligger nogen penge i pengekasserne.

Vi er en del automatfirmaer og mange med forskellige baggrunde, nogen har været i branchen i 30 år, de er meget dygtige til at bruge en lille hammer, eller en fil, når tænderne på et hjul i spilleautomaten lige skal slibes til, problemet er bare at, alle maskiner i dag er elektroniske, de kører som en computer, en processor, ram, program, osv. Derfor er det måske også på sin plads at bruge et automatfirma med en elektronik baggrund ? det har Automatselskabet selvfølgelig.

Service er en verden for sig, mange “nye” restauratører eller gamle, som har haft den samme automatopstiller i flere år synes deres service er god, “det er fin service, de kommer i morgen” Nej, en maskine skal laves så hurtig som mulig, ikke for pengenes skyld, men for kundens, personen der står foran spillemaskinen, en kunde der har brugt 100 kr. eller 1000 kr. skal efter vores mening, have chancen for at vinde sine penge tilbage, det er service for os, og vi lever op til det.

Et automatfirma kan også blive for stort, vi har de sidste par år set mange automatfirmaer blive opkøbt af investorer og andre store automatfirmaer for at blive endnu større, det er jo også fint, men når spilleindtægten begynder at falde hos en kunde, hvilket hierarki skal beslutningen om udskift af maskine så igennem, eller kommer den igennem ? er der nogen der overhovedet opdager indtægten er faldene, og hvorfor skifte maskiner ud hos dig , hvis du alligevel ikke brokker dig. Vi er et mindre automatfirma, og vi har interessen for dig, din forretning og ikke mindst, selvfølgelig også indtægten.

Til sidst, held og lykke med at finde din automatopstiller, og håber vi tales ved.

Med venlig hilsen

Heino Strauss

Telefon 40101497 eller mail@automatselskabet.dk

KONTAKT MIG